Colour blocking to moda na łączenie pozornie niepasujących do siebie kolorów z prostymi formami i fasonami. Anataka kocha zabawę modą, więc podpowiada kobietom, jak stworzyć awangardowe stylizacje, które pozwolą poczuć się zmysłowo i przyciągać spojrzenia.
„Podążając za tym wyjątkowym trendem kobieta Anataki z łatwością stworzy intrygujący i modny look. Przy doborze kolorów należy pamiętać, że najlepszy efekt gwarantuje zestawienie jaskrawych barw z mniej nasyconymi odcieniami. Odważne kolory należy połączyć także z prostymi i oszczędnymi formami” – mówi Anna Banasiak, Art Director marki Anataka
Subtelne odcienie szarości kontrastują z mocną magentą. Geometryczne podziały, wyraźnie zaznaczone linie wytyczają granice kolorów. Kontrastowe połączenia doskonale współgrają podkreślając sylwetkę kobiety Anataki.
W najnowszej kolekcji Anataki nie brakuje także mocnych akcentów wśród dodatków. Magia barw, finezyjne połączenia stanowią modny kontrapunkt dla całej stylizacji.
Anataka proponuje by monochromatyczne zestawienie przełamać neutralnym kolorem np. bielą. Takie połączenie nada charakteru całej stylizacji.
Najnowsza kolekcja wiosna-lato 2012 jest dostępna na www.anataka.pl.
***
Anataka to polska marka, która powstała w 2011 roku. Jej twórczynią jest Anna Banasiak, pomysłodawczyni Monnari. Kolekcje Anataki dedykowane są kobietom, które lubią modę, ale cenią sobie także komfort i wygodę. Anataka oferuje pełną kolekcję ubrań od bluzek, koszul, przez marynarki, sukienki, swetry, kurtki, płaszcze i spodnie. Projektanci marki zadbali także o dodatki do stylizacji, oferując biżuterię, szale, torby, paski oraz obuwie. Sprzedaż produktów Anataka odbywa się przez internet na www.anataka.pl.