662
Nowy sezon zobowiązuje nas nie tylko do zmiany garderoby. Jesienny look wymaga podkreślenia go odpowiednim makijażem.
Wiedzą o tym największe i najpopularniejsze marki kosmetyczne, które już od jakiegoś czasu prezentują swoje propozycje na nadchodzące tygodnie. Specjalnie dla Was przygotowaliśmy krótki przegląd najważniejszych z nich.
Make-up z wybiegów…
Jesień w makijażu ma być przede wszystkim kolorowa. Udowadnia to Chanel, stawiając na odważne połączenie fuksji i żółci w makijażu oczu oraz ciemne pomadki o kolorach jeżyny, czerni i jagody. Absolutnym hitem na wybiegach Diora okazał się metaliczny eyeliner, w odcieniach srebra i złota. Podobnym torem podąża Versace – proponując mocno połyskującą, seledynową kreskę, która rozświetli spojrzenie nie tylko w czasie wielkiego wyjścia, lecz doda blasku również codziennej stylizacji. Kontrastowym, lecz równie mocnym trendem pozostaje make up „no make up”, a więc ledwo widoczny makijaż, który ma za zadanie zatuszować niedoskonałości cery, bez zbędnego efektu maski. Jasno-beżowe róże do policzków, transparentne tusze i pomadki w odcieniu nude okazały się hitem sezonu wiosenno-letniego, i zamierzają pozostać z nami na dłużej. Można je zaobserwować na wybiegach Celine, Acne i Burberry.
…i z ulic
Zmianę sezonu można również zaobserwować w propozycjach popularnych, ogólnodostępnych marek. Inspiracje stanowią lata 60 i wyraźnie podkreślone oczy. L’Oreal kładzie szczególny nacisk na swobodne połączenie barw, prezentując nasycone cienie w odcieniach ciemnej zieleni, fioletu i błękitów oraz złota. Makijaż idealny tej jesieni ma być nie tylko mixem kolorów, lecz również faktur. Essence proponuje przy tym trzy rodzaje cieni — brokatowe, jedwabiste i matowe. Marka stawia tej jesieni na mocne, zdecydowane kolory — brązy, róże, turkusy i granaty. Rimmel przekonuje, że każda z nas ma w tym sezonie błyszczeć – głównie za sprawą metalicznych cieni do powiek Magnif’eyes. Nowa paleta wyraźnie inspirowana jest jesiennymi kolorami. Nie brakuje brudnego różu, miedzi i grafitu. Jeśli chodzi o pomadki, królują klasyczne kolory – czerwień, nude i oranż, w nieco przygaszonych, matowych formach. Znaleźć je można w najnowszej kolekcji Revlon.
Nasza rada:
W poszukiwaniu najnowszych hitów kosmetycznych warto odwiedzić drogerie internetowe, które zazwyczaj posiadają dużo większy asortyment niż ich stacjonarne odpowiedniki. A ponieważ lista kosmetycznych „must have” jest długa, polecamy świetny sposób na obniżenie cen zakupów – kupony rabatowe. Znajdziemy je na stronach Kupon.pl oraz Newsweek.pl/kupony-rabatowe. Serwisy te, dzięki współpracy z najbardziej popularnymi sklepami internetowymi (m.in. Douglas, Sephora, eZebra czy Yves Rocher) udostępnia swoim użytkownikom specjalne promocje i obniżki – nawet do -80%.
Alejakobiet.pl