Polska marka odzieżowa Bluebirds & Co. zaprezentowała kolekcję
AW17. Flagowy produkt marki, czyli sukienka modułowa zyskała nową
odsłonę, która nawiązuje do lat młodości obecnych 30-latek.
To
czwarta kolekcja sukienek modułowych, które są tak naprawdę oddzielnymi
elementami połączonymi w całość za pomocą suwaka. W obecnej kolekcji
marka proponuje 4 rodzaje modułów jednokolorowych oraz 4 rodzaje modułów
o bardziej zadziornym, sportowym charakterze.
Te ostatnie bazują na
kontrastowych zestawieniach, które przypadną do gustu zarówno
wielbicielkom klasyki (moduły czarno- białe), jak i osobom bardziej
odważnym (połączenie czerwieni z różem).
Całość kolekcji to w
sumie 20 nowych modułów, które nawiązują stylem do lat młodości obecnych
30-latek. Bufiastymi rękawami, lampasami i plisowanymi spódnicami
Bluebirds & Co. zaprasza w nostalgiczną podróż do czasów szkolnych.
Wyważone inspiracje przeszłością zaowocowały kolekcją na tyle
uniwersalną, że da się ją z powodzeniem zmiksować z modułami z
poprzednich kolekcji. Tym razem jednak do znanych już kolorów dołączyły
dwa nowe: karminowa czerwień oraz karmelowy beż. Kolejną nowością jest
wprowadzenie możliwości wyboru długości dołów.
Cała kolekcja
uszyta jest z wysokogatunkowej bawełny w rodzinnej szwalni Bluebirds
& Co., która działa od prawie 30 lat. Kolekcja dostępna jest zarówno
w postaci pojedynczych modułów, które można dowolnie zestawiać, jak
również w postaci gotowych propozycji zestawów 2 lub 3 modułów.
Alejakobiet.pl