Na polskim rynku pojawiła się nowa marka produkująca artykuły z wizerunkiem psów. W asortymencie firmy znaleźć można t-shirty, kubki, poszewki na poduszki, kalendarze i inne drobne akcesoria. Główna kolekcja PupiLu składa się z 25 wzorów ras, m.in. z buldogiem francuskim, sznaucerem, labradorem czy basenji. Projekty PupiLu są unikatowe, każda grafika tworzona jest od podstaw, a bazą są zdjęcia rasowych psów z wystaw Związku Kynologicznego w Polsce.
– Jesteśmy miłośnikami zwierząt, mamy rasowe psy ale także nie mniej kochane kundelki. Projektując pierwszy wzór, zależało nam na prostocie formy, aby efekt końcowy był minimalistyczny, neutralny – idealny i dla pań i dla panów – a jednocześnie wzbudzał sympatię. Pierwsze t-shirty zostały bardzo dobrze przyjęte przez naszych odbiorców, dlatego powstała cała seria. Aktualnie w ofercie mamy 25 ras psów oraz kota, bowiem nie jeden miłośnik psów, w domu ma także kociego przyjaciela – mówi Agnieszka Guła – właścicielka PupiLu.pl. Jednak na 25 rasach się nie skończy. Planujemy także zająć się wszystkimi rasami kotów – dodaje.
Właściciele marki nie ograniczają się do jednego szablonu wzoru. Propozycje dla siebie znajdą także miłośnicy psiego sportu – agility, czy właściciele kundelków. Kolekcja „Black dog” w zabawny sposób ukazuje bycie właścicielem psa. Napisy – „Mały, ale wariat”, „O czym myśli pies? Jedzenie, jedzenie jedzenie!” – z humorem pokazują naszą bezwarunkową miłość do czworonogów.
Alejakobiet.pl