Estée Lauder
Kampania na Rzecz Walki z Rakiem firmy Estée Lauder prowadzona jest już od 20 lat. Hasło tegorocznej edycji to: „ODWAGA. Uwierz w świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą”. Jednym z elementów akcji jest Globalna Inicjatywa Iluminacji, w ramach której oświetlony na różowo został, między innymi, Pałac Kultury i Nauki w Warszawie. W dobrych perfumeriach szukaj kosmetyków z różową wstążką Estée Lauder: serum z breloczkiem Różowej Wstążki Reparator Perfectionist CP+R ok. 445 zł/ 50 ml oraz pomadki i błyszczyka w kosmetyczce ok. 140 zł.
DKNY
Donna Karan New York Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem wspiera po raz pierwszy. W drogeriach znajdziecie specjalną linię perfum z serii Be Delicious: Fresh Blossom (ok. 250 zł/ 50 ml). Perfumy kryjące się w jasnoróżowym jabłku pachną grejpfrutem, czarną porzeczką, morelą, konwalią, różą, jaśminem oraz jabłkiem. Wyczuwalne są w nich również nuty drzewne. To prawdziwa gratka dla pełnych energii miłośniczek słodkich zapachów, a także tych z was, które w nietypowy sposób chcą wspomóc walkę z rakiem. Donna Karan New York przekaże na ten cel 15 000 dolarów.
PiN in PINK
We współpracy radia PiN z marką kosmetyczną Estée Lauder powstała składanka muzyczna PiN in PINK. W tym roku doczekała się ona drugiej edycji. Połowa zysku z każdego sprzedanego egzemplarza przekazana zostanie na badania nad lekiem na raka piersi, prowadzone w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Wśród wykonawców, których usłyszeć można na płycie, znajdują się, między innymi: Ella Fitzgerald, Regina Spektor, Maria Peszek, Louis Armstrong oraz Macy Gray. Cena: ok. 40 zł.
Bobbi Brown
Kolejną marką wspierającą Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem jest Bobbi Brown. Kolekcja kosmetyków, z której zysk przekazany będzie na ten cel, składa się z bronzera (Pink Peony Illuminating Bronzer) oraz z miniaturowego pędzla do blendowania (Mini Face Blender Brush). Cena zestawu to około 150 zł. Kosmetyki można kupować przez cały październik w stacjonarnych sklepach Bobbi Brown na całym świecie oraz w sklepie internetowym marki.
Clinique
Do Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem przyłączyła się również marka Clinique. Specjalna seria kosmetyków, z której część zysków zostanie przekazana na ten cel, jest dostępna w sprzedaży od połowy września, aż do połowy listopada. Znajdziemy w niej krem Dramatically Different Moisturizing Lotion, będący trzecim krokiem słynnej pielęgnacji Clinique, z breloczkiem Różowej Wstążki (ok. 175 zł/ 200 ml) oraz balsam do ust w kredce Chubby Stick w zestawie z różową kosmetyczką (ok. 80 zł).
Pandora
W Światową Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem, po raz trzeci, zaangażowała się także Pandora. 15% dochodu ze sprzedaży różowych, skórzanych bransoletek, charmsów z symbolem różowej wstążki, zawieszek z różowymi cyrkoniami oraz srebrnych naszyjników przekazane zostanie warszawskiemu stowarzyszeniu Amazonek.