Czerń i biel znowu rządzą światem mody. Nawet Karl Lagerfeld podczas indyjskiej prezentacji kolekcji zdecydował się najmocniej wyeksponować te dwa kolory. Z kolei u Elie Saab na wiosnę i lato 2012 dominują sylwetki całe w bieli i jej odcieniach. Choć na wybiegu pojawiły się inne kolory, to swoją subtelnością ustępowały miejsce barwie głównej. Czerń ma się w tym sezonie równie dobrze. Zupełnie różne jej oblicza zaproponowali Giambattista Valli i dom mody Givenchy. U pierwszego kreatora jest ona delikatna, przystrojona w pióra i koronki. Z kolei Givenchy stawia na total look w ciężkim, paryskim wydaniu. Klasyczne biel i czerń zaaranżowane na wiele sposobów są także obecne w kolekcji Gatta Bodywear na sezon wiosna/lato 2012. W towarzystwie modnych przeźroczystości czy miękkich dzianin nabierają zdecydowanego charakteru.
„Te dwa kolory to obowiązkowy element każdej kolekcji. Czerń jest bardzo klasyczna, uniwersalna i zawsze na miejscu. Biel natomiast, choć momentami w modzie kontrowersyjna, bo tak mocno kojarzona ze ślubem, coraz śmielej i chętniej noszona jest przez kobiety w codziennych stylizacjach. W kolekcji Gatta Bodywear znajdziemy wszystkie oblicza tych barw: od skromnych i eleganckich, przez sportowe, po te niezwykle zmysłowe i sensualne” – mówi Monika Kazimierczak, Senior Brand Manager.
W kolekcji Gatta Bodywear na sezon wiosna/lato czerń i biel pojawiają się albo jako elementy garderoby bądź total look. Hitem tej wiosny, który powinien znaleźć się w każdej kobiecej szafie są delikatne solejki dostępne w obu kolorach. Gatta proponuje także eleganckie dzianiny: taliowane marynarki, klasyczne spódnice przed kolano bądź luźniejsze szwedy – idealne do biura czy na służbowe spotkania. Czerń pojawia się także w wydaniu sportowym: w kolekcji dostępna jest maxi dress w stylu boho z ramiączkami typu bokserka. Miłośniczki grunge’u i lat 90. mogą wybrać dopasowane tuby z ręcznie farbowanym motywem. Gatta, inspirowana słynnymi sukienkami Herve Legera, na wiosnę proponuje również czarne, bandażowe bluzki wykończone modnym kołnierzykiem.
Wiosną, choć w przyrodzie wszystko nabiera kolorów, ten sezon upływa pod znakiem tych bieli i czerni. Gatta Bodywear swoim klientkom proponuje kolekcje bardzo modną, zgodną ze światowymi tendencjami.
Ceny modeli w bieli i czerni z kolekcji Gatta Bodywear wahają się od 69,90zł do 329,90zł.
Dodatkowe informacje:
Firma FERAX – lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce – jest właścicielem marki Gatta. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Oprócz rodzimego rynku z niesłabnącym powodzeniem sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji, a nawet w takich krajach jak Mongolia czy Australia.
Obecnie produkty marki Gatta to:
* Gatta Collant – kolekcja rajstop i pończoch dla kobiet wzbogacana corocznie o kilkadziesiąt nowych wzorów w dwu kolekcjach: wiosenno-letniej oraz jesienno-zimowej;
* Gatta Beauty – linia nowoczesnych rajstop o szczególnych właściwościach, które działają niemalże jak wizyta w SPA. Posiadają specjalne włókna, które w zależności od modelu: kształtują sylwetkę, chłodzą, poprawiają krążenie w nogach, wspomagają walkę z cellulitem, a także są idealne dla kobiet w ciąży.
* Gatta Bodywear – kolekcja bielizny i odzieży stworzona z myślą o modnym wyglądzie i luksusowym samopoczuciu kobiet. Odzież powstała przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii i z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych.
* Gatta Cottoline – pod którą dostępne są dziecięce, bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki;
* Gatta Active – odzież sportowa adresowana do osób dbających o zdrowie i modny wygląd;
* Gatta Active Shapewear – bielizna modelująca sylwetkę o właściwościach antycellulitowych;
* Gatta Underwear for man – bielizna dla mężczyzn.
Więcej informacji o spółce na www.gatta.pl