Piękna pogoda za oknem motywuje do tego, aby wyjść z domu i zadbać o zdrowie. Projektanci i projektantki marek modowych wiedzą, że osób prowadzących aktywny tryb życia jest coraz więcej i to do nich są skierowane kolekcje „fitnessowe” – ale propozycje z tych kolekcji mogą również zostać wykorzystane w stylizacjach pozasportowych.
My przyglądamy się propozycjom marek Quiosque oraz 4F.
Linia QUIOSQUE ACTIVE stworzona jest z myślą o tak przyjemnych aktywnościach jak joga, spacery, nordic walking. Wiemy, że nasze Klientki są zabiegane i nie mają czasu na wielogodzinne wizyty w fitness klubach. Projektując dla nich specjalną linię chcemy zachęcić je do zadbania o siebie i przekonać do tego, że aktywność fizyczna jest przyjemnością, a nie przykrym obowiązkiem. Aby poprawić kondycję wystarczy codzienny, półgodzinny spacer. Mamy nadzieję, że kolorowe i bardzo kobiecie wzory z linii ACTIVE będą dla naszych Klientek dodatkową motywacją. – mówi Magda Hasiak, projektantka i koordynatorka kolekcji QUIOSQUE.
Od lewej: 4 F; Quiosque
Kolekcja 4F na sezon SS15 składa się z czterech linii odzieżowych, które odpowiadają 4 aktywnościom: fitness, running, bicycle i lifestyle. Wszystkie łączy nowoczesność form i użycie funkcjonalnych materiałów technicznych. Dodatkowo, linia przeznaczona do biegania charakteryzuje się monochromatycznymi nadrukami i geometrycznymi wzorami. W szortach i kurtkach można znaleźć strukturalne tłoczenia, wśród legginsów także typ push up, a topy są wykonane techniką bezszwową. Nowością jest rozszerzenie propozycji o bluzy do biegania i super lekkie softshelle.
Linia fitness marki 4F odznacza się efektownymi, mozaikowymi nadrukami typu allover i fluorescencyjnymi odcieniami limonki, oranżu i turkusu. W odzieży fitness, podobnie jak i tej do biegania, dominują antybakteryjne wykończenia.
Grażyna Kowalik / materiały prasowe