776
Produkty, których nie dostaniesz w zwykłym sklepie stacjonarnym i promocje większe niż w supermarketach. Poznaj powody, dla których warto kupować online.
1. Kupujesz za mniej
To nie chwyt marketingowy. Ceny w sklepach internetowych często są niższe, niż w sklepach stacjonarnych. Wszystko dlatego, że ich właściciele nie muszą płacić czynszu, rachunków za prąd, zatrudniać kilkunastu pracowników. Te same perfumy, wino czy nawet laptop, które kupujesz w galerii handlowej, w sieci mogą być więc o 15-20 procent tańsze.
Jak wynika z najnowszych badań, w Internecie kupuje już prawie co druga osoba w Polsce. Robiąc e-zakupy, możesz zaoszczędzić praktycznie na wszystkim: ubraniach, kosmetykach czy zakupach spożywczych. Wystarczy karta kredytowa i nie musisz nawet ruszać się z kanapy. Często wystarczy godzina, aby zamówione produkty znalazły się pod twoimi drzwiami. Tak działają np. supermarkety Tesco, Piotr i Paweł czy Frisco. Opinie klientów internetowych sklepów spożywczych potwierdzają, że w sklepach internetowych często jest większy wybór asortymentu niż w stacjonarnych.
2. Otrzymujesz rabaty
Zasada e-zakupów jest prosta: im częściej je robisz, tym mniej za nie płacisz. To dlatego, że większość sklepów internetowych ma specjalne programy lojalnościowe lub karty członkowskie. Im częściej robisz zakupy w tym samym miejscu, tym więcej specjalnych rabatów dostajesz. Poza tym wcześniej niż inni masz dostęp do największych promocji czy wyprzedaży.
Duże sieci, jak np. Zara czy H&M pierwsze informują swoich stałych e-klientów o tym, kiedy wystartuje wyprzedaż w ich sklepie internetowym. Co jakiś czas fundują im też dodatkowe 20-30 procent zniżki, np. na zakup danego produktu przez cały weekend.
W Internecie masz też łatwiejszy dostęp do wszystkich promocji. Nie musisz błąkać się godzinami po sklepie w poszukiwaniu produktów z naklejką “przecena”. Zamiast tego wchodzisz w zakładkę promocje, gdzie zebrane są najświeższe rabaty. Takie ułatwienia mają nie tylko sklepy internetowe największych globalnych marek odzieżowych, ale nawet te sprzedające żywność, jak np. Tesco czy Frisco. Opinie klientów o programach lojalnościowych e-sklepów znajdziesz na forach internetowych.
3. Oszczędzasz czas
Niby banalne, ale dzięki temu w końcu możesz znaleźć brakującą godzinę na siłownię czy przygotowanie lunchu na następny dzień do pracy. Kupując w sieci, nie marnujesz kilkudziesięciu minut w korku w drodze z i do sklepu oraz kolejnych na błąkanie się między półkami i stanie w kolejce do kasy. Nie wspominając o oszczędnościach w portfelu na benzynie czy biletach na przejazdy komunikacją miejską.
Internetowe zakupy zrobisz siedząc wygodnie przed komputerem, oglądając jednocześnie ulubiony serial lub wiadomości. Bez martwienia się czy zdążysz dotrzeć do sklepu przed zamknięciem, bo w Internecie możesz kupować przez całą dobę tak jak w e-marketach np. Piotrze i Pawle lub Frisco. Opinie klientów o dowożeniu towaru na czas są zdecydowanie pozytywne. Ostatni argument “za”? Online możesz kupić rzeczy niedostępne w stacjonarnych supermarketach, np. limitowane edycje alkoholi, kosmetyków do makijażu czy nawet ubrań.
Alejakobiet.pl